1. Towar zakupiony w sklepie internetowym www.fenome.pl może być reklamowany jedynie w sklepie internetowym www.fenome.pl.
2. W celu zgłoszenia reklmacji prosimy o kontakt ze sklepem internetowym:
Sklep Internetowy Fenome
ul. Warszawska 154
05-082 Latchorzew
e-mail.: kontakt@fenome.pl
3. Odpowiedź na reklamację będzie udzielona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
4. Klient ma prawo do reklamacji tylko towaru niezgodnego z umową.
5. Towar jest wadliwy wówczas gdy:
- właściwości towaru nie odpowiadają Polskim Normom dotyczącym wyrobów pończoszniczych, bielizny i odzieży,
- nie odpowiada podanemu przez producenta opisowi,
- nie nadaje się do celu określonego przez producenta, ma cechy zmniejszające jego wartość lub użyteczność,
- nie posiada właściwości określonych przez producenta.
6. Wszystkie reklamacje podlegają analizie przez Dział Kontroli Jakości.
7. Sprzedawca nie jest osobą decyzyjną w zakresie rozstrzygania reklamacji. Rola sprzedawcy ogranicza się do przyjęcia i przesłania towaru do Działu Kontroli Jakości.
8. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeżeli nie będzie to możliwe sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
9. Przy drugiej reklamacji tego samego produktu nawet na inna wadę klient ma prawo żądać zwrotu gotówki.
Formularz Reklamacji
https://fenome.pl/wp-content/uploads/2021/09/zalacznik-nr-1.docx